Dorim să venim în întâmpinarea eventualelor întrebări din partea Dumneavoastră, sperand că veți găsi mai jos răspunsurile dorite. În cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri, altele decât cele amintite mai jos, vă rugăm să ni le adresați prin intermediul formularului de Contact și vom fi mai mult decât onorați să vă răspundem.

 

1. Cum efectuez o comandă?

Pașii unei comenzi online sunt următorii:

  • După ce ați intrat in site-ul VinoOnline.ro , puteți vizualiza produsele noastre, cu detaliile și caracteristicile lor. Vă sugerăm să citiți cu atenție descrierile produselor, pentru a vă convinge de calitatea excepțională a produselor noastre, foarte atent selecționate, după criterii de calitate extrem de stricte. 
  • Selectați produsele și finalizați comanda
  • Dupa ce ați trimis comanda, veți fi contactat în maxim 24 de ore de un reprezentant VinoOnline.ro pentru verificarea detaliilor și pentru confirmare.
  • Plata comenzilor se efectuează în sistem ramburs , prin card bancar sau prin virament bancar.
  • Costurile de transport pentru orice comanda de sub 300 Lei vor costa 19 Lei indiferent de greutatea coletului sau de destinatie; pentru orice comanda de peste 300 Lei TRANSPORTUL va fi GRATUIT indiferent de greutatea coletului sau destinatie. Livrarea se va face in sistem de curierat (prin Fan Courier) în maxim 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

 

 2. Cum procedez dacă la recepția comenzii voi detecta unul sau mai multe produse deteriorate?

 

  • VinoOnline și-a propus să reprezinte Excelența nu doar prin intermediul produselor selectate în portofoliu, dar și prin serviciile conexe oferite clienților noștri. Tocmai de aceea am introdus ca și facilitate suplimentară serviciul de transport gratuit pentru comenzi de peste 300 Lei indiferent de destinatie si pentru că dorim ca toti clienții noștri să se simtă respectați și de ce nu, răsfățați.
  • Produsele noastre (înainte de a fi predate prestigioasei companii de curierat Fan Courier), sunt foarte atent verificate de către echipa noastră, eliminănd in acest fel orice posibilitate de a livra produse deteriorate sau cu risc de deteriorare. Ambalarea se face cu maximă responsabilitate și după toate standardele din domeniul transporturilor de produse fragile.

 

3. Cum comand dacă reprezint o firmă (HORECA sau comerciant) ?

 

În cazul în care sunteți o firmă din domeniul HORECA (hotel, restaurant, bar, club, etc), si doriți să comercializați produsele noastre, vă invităm să contactați echipa noastră de vânzări  (email:  sales@wineandexcellence.eu) pentru a primi o lista de pret corporate.


Termeni si conditii :

 

  • Toate informaţiile din conținutul site-ului, atât cele legate de produse cât și cele legate de condiții, trebuie citite cu maximă atenţie înainte de a plasa o comandă.
  • În conformitate cu legile UE vârsta minimă pentru a cumpăra vinuri de pe site-ul VinoOnline.ro este de 18 ani.

 

Informaţiile disponibile pe site-ul VinoOnline.ro pot fi folosite respectând următorii termeni şi condiţii:

 

  • Prețul produselor : Prețurile sunt afișate pe site în lei, și anume: LEI (RON) cu TVA.
  • Transportul: VinoOnline.ro este singurul importator de vinuri care oferă clienților săi posibilitatea achiziționării de produse cu solicitarea unei TAXE UNICE de transport 19 Lei indiferent de greutate si destinatie) plus GRATUITATE pentru comenzile de peste 300 Lei  - de asemenea indiferent de greutatea coletului sau destinatie.
  • Produsele vor fi expediate către cumpărător, cu plata ramburs sau după caz după achitarea mărfii prin OP sau online banking. Produsele vor fi livrate prin Fan Courier sau reprezentantul de vânzări.
  • Plata numerar se face în lei către agentul Fan Courier care efectuează livrarea, integral în momentul primirii produselor.
  • Datele necesare pentru plata prin virament bancar :

            

              S.C.  Wine & Excellence S.R.L.

             
          IBAN RO30BUCU1041304240061RON

          Banca ALPHA BANK

          Cod unic inregistrare: RO 18807187

 

Alte mentiuni :

  • În cazul în care clientul nu poate fi găsit la data si ora stabilite pentru livrare, va fi apelat la numărul de telefon declarat ; dacă clientul nu reacționeaza VinoOnline va păstra produsele comandate timp de 5 zile lucrătoare, interval în care va contacta din nou clientul pentru a finaliza livrarea. În cazul în care nici de această dată nu se va putea intra in contact cu clientul, comanda va fi anulată.
  • În cazuri speciale, pe care desigur ca nu ni le dorim (când produsele comandate nu se află în stoc , dificultăți de transport) ne rezervăm dreptul de a mări corespunzator perioada de livrare.
  • Cumpărătorii care doresc să ridice marfa de la unul dintre depozitele noastre sau care organizează transportul prin alte mijloace vor primi o notificare indicând comenzile care pot fi deja preluate. Cumpărătorii sau terţii desemnaţi de aceştia trebuie să preia marfa în timp util . Comenzile nu pot fi preluate înaintea achitării facturii .
  • Persoana care urmează să primeasca produsele comandate trebuie să prezinte un act de identitate din care să rezulte că are cel puţin 18 ani împliniţi.
  • Nu garantăm disponibilitatea pe stoc a produselor (în special cele promoționale) iar o promoție o putem întrerupe în orice moment .
  • VinoOnline.ro își rezervă dreptul de a nu accepta comenzi și/sau livrări de la anumiți clienți și/sau către anumite adrese.